понеділок, 21 лютого 2011 р.

Привіт світ! І трохи про вишивку :)

0 коментарів:
Мої вибачення. Вишивання вартістю 13390 гривень. Ще трохи самовиправдань, або про підсумки не блогерського року.

 Мої вітання шановні читачі, мільйон вибачень за тривалу перерву.

 Не зважаючи на те, що більше року тут не було жодного оновлення блог набирав прихильників, а це найкращій доказ не марності моєї праці, дякую вам за увагу та довіру.

 Дуже важко, спинившись на тривалий час, розпочати знову.

 Ой і важко ж давався цей текст.
 Ніколи не припиняйте розпочатої справи, повернутися до недоробленого завжди важче ніж розпочинати з нуля.

 Найперше похвалюся не своїми досягненнями
 За рік що минув дружина встигла вишити картину і розпочати ще одну, оцініть титанічну працю:

лютий 2010

березень 2010

квітень 2010

травень 2010

червень 2010

окремо правий нижній кут

липень 2010

серпень 2010

вересень 2010

жовтень 2010

листопад 2010

завершальні хрестики

грудень 2010

Сірникова коробочка для приколу. Розміри самої вишивки 500х820 мм.

Канва:   Аіда 18 (у десяти сантиметрах 72 хрестики)
Всього: 500 • 333 = 166500 хрестиків 37 кольорів

Цікаво було дізнатися скільки мінімально коштувала б ця робота, скористуємось одним з багатьох сервісів:



не маленька сума, хоч насправді справа не у грошах.
*  *  *
  За час, що минув з написання останнього допису, багато чого змінилося  у самому блогспотівському двигунці, набагато кращім він не став, але написані раніше рекомендації застаріли.
 До того ж, цей рік я щільно просидів за комп’ютером, не знаходячи у собі сили відірватися від вивчення чужих скриптів, читаючи все підряд про веб дизайн, програмування. Не цілодобово звичайно, проте кожну вільну хвилину.
*  *  *
 Я тут починав був писати про електроніку, добре що припинив, у неті і так безліч морально застарілих схем на елементній базі середини минулого століття.
  Мав намір вчити інших, а довелося вчитися самому. Одна проблема, я й досі, на своїй основній роботі маю справу переважно з технічними раритетами.
 Ясна річ, цей рік я не сидів склавши руки, змусити б себе все те цікаво оформити…






А ВИ що скажете?

Дописати коментар

Можна використовувати теги:
<i>курсив</i> <b>жирний</b>
<a href="http:// «адреса посилання» "> «текст» </a>

ще? :