Розбираємо та змащуємо механізм електролобзіка
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkIaz5L9CI/AAAAAAAACJg/XHe8fK-1Aao/s320/l1.JPG)
Після дрелі, огляду запросив електролобзік. Він у мене заслужений ветеран праці, давно пора розібрати, почистити та змастити механізм.
Даю безкоштовну рекламу: найкращий електролобзік —
"Фіолент". Можете пересвідчитись, зроблено добротно, ніякої халтури. На цей інструмент нарікань жодного разу не було. Навіть така дрібниця як шнур, біда будь якої недорогої китайської подєлкі, у фіолента на висоті — гнучкий, морозо та вологостійкий.
(Не перехвалити б :)
![](//1.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkInfaA9gI/AAAAAAAACJo/7qAnZPtLHPE/s320/l3.JPG) |
Мал.1 Викрутили саморізи. Зняли кришку. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkIrpxc_RI/AAAAAAAACJw/VBJ2gMa2wzo/s320/l4.JPG) |
Мал.2 Щіточкою позмітали стружку. |
![](//3.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkIxAn_fFI/AAAAAAAACJ4/sZDcVhaBf6A/s320/l5.JPG) |
Мал.3 Протерли ганчіркою. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkJNfnFoyI/AAAAAAAACKA/Fg0TReaPcrU/s320/l2.JPG) |
Мал.4 Відкрили кривошипно-шатунний механізм. |
![](//4.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkJpA9ExeI/AAAAAAAACKM/JDAwI4LZvNc/s320/l18.JPG) |
Мал.5 Відкрутили напрямні хомути. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkJ5FLqU0I/AAAAAAAACKU/OqhsYZnUIu8/s320/l17.JPG) |
Мал.6 Зняли шатун. |
![](//4.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkKD15xmlI/AAAAAAAACKc/bxocpJ79j5o/s320/l15.JPG) |
Мал.7 Зняли рамку. |
![](//4.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkKQOIY5UI/AAAAAAAACKk/XOPts4lvMS8/s320/l9.JPG) |
Мал.8 Витерли ганчіркою бруд і залишки старого мастила. |
![](//4.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkKZPwIMWI/AAAAAAAACKs/xWQRi9w2w3M/s320/l14.JPG) |
Мал.9 Витерли рамку, бігунок при потребі зашліфували. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkKj75z-ZI/AAAAAAAACK0/e9MmfXTa1uc/s320/l16.JPG) |
Мал. 10 Частини кривошипно - шатунного механізму електролобзіка. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkKr9F3Q9I/AAAAAAAACK8/yGuxYbG2MGA/s320/l11.JPG) |
Мал.11 Протерли чистою ганчіркою редуктор з кривошипом та ексцентриком. |
![](//3.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkK2doy1JI/AAAAAAAACLE/4Nnob62SXhc/s320/l10.JPG) |
Мал.12 Ставимо на місце рамку.
|
![](//3.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkLG78IxxI/AAAAAAAACLM/iS7rgaG7wBI/s320/l8.JPG) |
Мал.13 Вставляємо шатун та кріпимо хомутом. |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkLQleU4XI/AAAAAAAACLU/ahG0ts_AVh0/s320/l7.JPG) |
Мал.14 Прикручуємо на місце верхній напрямний хомут |
![](//2.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkLaV9ZepI/AAAAAAAACLc/nrKLgFvVnNU/s320/l6.JPG) |
Мал.15 Набиваємо в середину рамки літол. |
Слідкуємо щоб мастило не потрапляло у різьбові отвори. Перед тим як закрутити ґвинти, що тримають кришку, капаємо на різьбу трохи цапонлаку, щоб ґвинти не розкручувались від вібрації. З цієї ж причини шайби гровера на кожному ґвинту
обов'язкові!
![](//1.bp.blogspot.com/__e4IkC9uGNM/SdkLp_nGQ_I/AAAAAAAACLk/4gm33eQSpsM/s320/lend.JPG) |
Мал.16 Закриваємо кришкою книвошипно-шатунний механізм електролобзіка. Вставляємо пилку, закриваємо кришку. Готово. |
А ВИ що скажете?
Дописати коментар
Можна використовувати теги:
<i>курсив</i> <b>жирний</b>
<a href="http:// «адреса посилання» "> «текст» </a>