неділю, 8 березня 2009 р.

Що таке панчер (punch) ?

5 коментарів:
Що таке панчер. Для чого потрібен панчер.
Панчер  —  це фігурний дирокол. Але не той, що ми звикли використовувати у офісах для підшивання паперів. Панчер використовують для виготовлення різноманітних паперових прикрас. Привітальних листівок, святкових ярличків-гіфттегів ( Мал. 2 ) та багато чого, на що вистачить фантазії.
Вперше про всі ці речі я дізнався з блогу Зроби (ам{a} , судячи з коментарів відвідувачів блогу не один я чув про панчери вперше. У наших крамницях такі речі якось не трапляються, або трапляються дуже рідко, бо самі продавці погано уявляють що це і для чого. Придбати можна ченез ebay але доведеться поморочитись з оплатою.
Тепер можна купити і в інтернет магазині на   Зроби (ам{a}. Там є і багато інших цікавих речей. Подібні саморобки трохи не мій профіль :) , але прекрасна половина знайде для себе багато цікавого.

Мал.2 Різдв'яні гіфттеги

Мал.3 Алюмінієва фольга, алюмінієві голубки 

Мал.4 Золоті яблучка, тільки лускіт чути

Мал.5 Жодного не пробитого клаптику паперу, все погризли.
Зараз кожному стане зрозумілою назва мого блогу. Не зміг втриматись, розібрав у перший же день. Нічого несподіваного, нічого складного, але у домашніх умовах не зробиш.

Мал.6 Вау, а я то думав... :)

Мал.7 Щось тут зайве..        :)

Мал.8 Приступаємо до збирання

Мал.9 І вдосконалити нічого. Просто, як все геніальне.

Мал.10 Працює!

5 коментарів:

Yana Smakula :

ламайстер у свому дусі :)
до речі, якщо панчери затупилися щоб загострити треба ними пропанчити фольгу, щоб змастити - кухонний пергаментний папір
у мене на днях вийдуть інструкції як робити наклейки за допомогою панчерів, так що це штука дуже навіть корисна :)

diy :

намагаюся виправдати назву :)
у мене на днях вийдуть інструкції як робити наклейки за допомогою панчерів
Вже цікаво, ми поки що тільки бавимося. :)

Levenya :

Завдяки Іванку тепер буду знати й про таке.Прикольно...

diy :

Хто справжній спеціаліст по панчерам, так це Яна

Unknown :

класна штучка, в мене є така, сніжинки витинає :)

Дописати коментар

Можна використовувати теги:
<i>курсив</i> <b>жирний</b>
<a href="http:// «адреса посилання» "> «текст» </a>

ще? :